חיפוש
חיפוש

3 תכשיטים שיחמיאו לפנים שלך

בחירה של תכשיטים לפנים צריכה להיות מדוקדקת וקפדנית ביותר. שכן, זה ידוע שלכל אישה יש מבנה פנים אחר ויש צורך לבצע הליך של התאמה אישית של תכשיטים רגע לפני הרכישה. המדריך הנוכחי יעשה לכן סדר בנושא ויקל עליכם מעתה והלאה בבחירה של תכשיטים שונים שיחמיאו לכן ב – 100%. הישארו אתנו ותצאו מומחיות בנושא.

 

תכירו קודם כל את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם סטייליסטיות שיודעות דבר או שניים על בחירה של תכשיטים. לנו יש את הדרכים שלנו לבחירה של תכשיטים, אך כשאנחנו כותבות מדריך, עלינו להיות מדויקות מאוד. זו הסיבה שפנינו אל 2 סטייליסטיות ששמחו לעזור והביאו איתן תכשיטים שונים ובובות להדגמה שהראו לנו מקרוב איך התכשיטים יכולים להחמיא לכל מבנה פנים שהוא. זו ההזדמנות להודות להן על הליווי. שכן, בזכותן, גילינו דרכים חדשות לבחירה של תכשיטים מחמיאים וגם אתן צפויות לקבל את המידע הנרחב בנושא ממש בעוד רגעים ספורים.

 

התכשיט ה – 1 שיחמיא למי שיש לה פנים עגולות

מי מכן שיש להן פנים עגולות צריכות להכיר מקרוב את השרשראות הארוכות. אלו שמגיעות עד לחזה. אלו בדרך כלל שרשראות לאישה שמגיעות בגוונים הבאים:

  • זהב
  • כסף
  • צבעוני

אתן וודאי יכולות לראות שיש מגוון רחב של אפשרויות שעומד בפניכן. כך שאתם צריכות לבחור את הצבע שמתאים לכם ביותר לעור הפנים. ההמלצה שלנו היא לבחור גווני כסף לעור כהה או גווני זהב לעור בהיר. לגבי השרשראות הצבעוניות – נשאיר לכן את הבחירה. שכן, אתן יודעות הכי טוב אילו צבעים מחמיאים לכן.

 

התכשיט ה – 2 שיחמיא למי שיש לה פנים ארוכות

אם יש לך פנים ארוכות את צריכה להכיר מקרוב את העגילים הצמודים. הם יאזנו את מראה הפנים שלך ויאפשרו להן להיראות מעודנות יותר. אנו ממליצות להימנע מעגילים עגולים וגדולים. שכן, אלו עשויים להביא להארכה של מבנה הפנים שלכן. דבר שעדיף להימנע ממנו.

 

התכשיט ה – 3 שיחמיא למי שיש לה מבנה פנים סטנדרטי

התכשיט השלישי במספר מתאים במיוחד עבור מי מכן שיש להם מבנה פנים סטנדרטי (כלומר, לא עגול מידי וגם לא ארוך מידי). אתן וודאי אומרות לעצמכן כעת כי מדובר במבנה שאפשר להתאים אליו כל תכשיט שהוא ואתן צודקות. אך התכשיט הזה מתאים במיוחד למבנה פנים זה ואינו מתאים כלל למבנים אחרים. מדובר בעגילים ארוכים ונשפכים. כאלו שאפשר להשיג בכל מיני צורות וגוונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן להכיר את התכשיטים שיתאימו לפנים שלכם. כעת, כשיש לכן את כל המידע בנושא, נותר לכן רק לבחור את התכשיט שמתאים ביותר למבנה הפנים הקיים. אנו נסיים בכך שנאחל לכן שתמצאו את התכשיט המתאים לכן ביותר ושתיהנו ממנו.

תכשיט יוקרתי

 

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים טבעת יהלום
תכשיטים
איך בוחרים טבעת יהלום?

בחירת טבעת יהלום, היא החלטה חשובה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. בין אם זה לרגל אירוסין, יום נישואין או כל אירוע מיוחד, מציאת טבעת היהלום המושלמת

קרא עוד »
עגיל חישוק
תכשיטים
איך לבחור עגילי יהלום?

עגילי יהלום היא אחת המתנות הנפוצות והמתאימות לימי הולדת וימי נישואין. כמובן, ישנם כאלו שמפנקים גם את אימא שלהם ביום האם, או סתם חברה שרוצה

קרא עוד »
פולוסה