חיפוש
חיפוש

מיני מי: תמיד חלמתם על בובה בעיצובכם? עכשיו זה אפשרי!

תגידו, תמיד קינאתם במלכים וקיסרים, בספורטאים דגולים, או באנשי ציבור חשובים שזכו לפסלים המתעדים את הדמויות שלהם? תמיד חלמתם שיום יבוא ומישהו יכין פסל בצורה שלכם? אם כן, יש לנו בשורה משמחת מאוד עבורכם. תמורת סכום לא גבוה יחסית תוכלו לפנק את עצמכם בבובה קטנה בעיצוב אישי שלכם.

כל מה שאתם צריכים הוא בסך הכל לבחור את התמונה שלפיה אתם רוצים שהבובה תעוצב. שאר התהליך וההזמנה קורים ברשת האינטרנט ואפילו לא תצטרכו לצאת מהבית בשביל זה!

 

בובות פופ

בשנים האחרונות הנושא של בובות פופ צובר תאוצה מטורפת. לא מדובר על בובות שילדים משחקים איתן שאותם אתם זוכרים מהילדות. למעשה אלו יותר פסלונים מאשר בובות. הם מגיעים במגוון רחב מאוד של דמויות מפורסמות.

ישנן סדרות שונות של בובות פופ על פי נושאים: פוליטיקאים חשובים, גיבורי סרטים או סדרות, ועוד. הרבה מאוד אנשים ממש מכורים לבובות האלה ומחזיקים אוסף קטן ונושאי. ברגע שיוצאת בובת פופ חדשה מסדרה מסוימת פשוט מתחילה היסטריה, וכל האספנים ממהרים לרכוש אותה.

בובות פופ

בובה בעיצוב אישי

מה שעוד יותר מגניב בעולם הזה הוא העובדה שאתם ממש לא חייבים לקנות את הבובות המוכנות בדגמים הרגילים. נכון שגם זה ממש נחמד, במיוחד אם יש לכם קטע עם איזו סדרה או סרט, אבל מה אם נספר לכם שאתם יכולים להכין לעצמכם בובה בעיצוב אישי. כן, ממש כך! כיום אפשר להזמין בובה בעיצוב אישי על פי תמונה שתבחרו. הבובה נקראת אנימיני, והאמן מעצב אותה לפי התמונה ששלחתם ודרישות נוספות אם ישנן כאלה.

 

מה עוד אפשר לעשות עם זה?

אז כמובן שאתם יכולים לפנק את עצמכם במינימי חמוד  שיציץ עליכם מהמדף, אבל זה גם רעיון מצוין למתנה. רוב האנשים כבר מיצו את רוב המתנות הנדושות, ואף אחד כבר לא מתרגש מעוד מארז שוקולדים או בקבוק יין. בובת מינימי בעיצוב אישי היא מתנה סופר מקורית ושווה, ואין ספק שהיא תפתיע ותשמח כל אחד ואחת

 

מה המחיר של בובה בעיצוב אישי?

עיצוב אישי של בובת מינימי עולה סכום של 450 ₪, עיצוב של זוג בובות מינימי עולה סכום של 750 ₪. כפי שציינו, התהליך פשוט מאוד וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור תמונה רלוונטית ולהשאיר הוראות נוספות לאמן שמכין את הבובה במקרה הצורך. כדאי לוודא שיש לכם תמונה איכותית מספיק שלכם או של מי שאתם הולכים להעניק לו את הבובה, כדי שהתוצאה תהיה הכי טובה שאפשר.

 

סיכום

העולם לא מפסיק להפתיע, ועכשיו אתם יודעים שאפשר להכין גם בובות מינימי בהתאמה אישית. אז בין אם זה כדי לפנק את עצמכם בתאום מוקטן שילווה אתכם בעבודה, או כמתנה לבן משפחה או חבר, מדובר על מוצר סופר מגניב.

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה