חיפוש
חיפוש

"תשואה של למעלה מ-10%" -הכירו את המשקיעים שלא רק מטיילים בחו"ל

בשנים האחרונות הפכו השקעות הנדל"ן בחו"ל לתחום שצובר תאוצה בקרב המשקיעים הישראלים. הסיבה העיקרית לכך היא שבארץ מחירי הנדל"ן היקרים עומדים מול תשואה נמוכה, בעוד ארצות אחרות מציעות השקעות הרבה יותר משתלמות עם תשואה יותר גבוהה.

השוק הבינלאומי היום הרבה יותר נגיש למשקיעים הישראלים ופותח בפניהם אופציות להשקעות מאוד משתלמות בנדל"ן בחו"ל לעומת אלו שהיו משיגים בארץ, ולכן הרבה מהמשקיעים הישראלים מעדיפים להשקיע את הונם במדינות אחרות.

 

יתרונות לניהול תיק השקעות בחו"ל

כבר ציינו שהסיבה העיקרית להשקעה בנדל"ן בחו"ל היא העובדה שמחירי הנדל"ן בהרבה מדינות הרבה יותר נמוכים מאלו בארץ. לעומת זאת התשואה יותר גבוהה בחו"ל ולכן העסקה יותר משתלמת למשקיעים. אך להשקעות נדל"ן בחו"ל יש עוד יתרונות.

יתרון נוסף, הוא שהעלויות בניהול תיק השקעות בחו"ל כבר לא גבוהות כפי שהיו בעבר. העמלות אמנם לא נמוכות, אך הם כבר לא מוגזמות כפי שהיו פעם. בנוסף, התפתחות הסחר העולמי והסכמים כלכליים חדשים בין מדינת ישראל למדינות אחרות, הפכו את השקעות הנדל"ן ליותר משתלמות. לדוגמה, יש מדינות איתן ישראל חתמה על הסכם שמונע מהמשקיעים לשלם מס כפול על נדל"ן, זאת על מנת למשוך משקיעים ישראלים לאותן מדינות.

השקעה בנדל"ן בחו"ל מאפשרת לכם לפזר את ההשקעות שלכם בשווקים שונים. עובדה זאת מאוד חשובה על מנת למנוע מכם להמר על כל הונכם בשוק אחד. השקעות בשווקים שונים נותנות לכם מידה מסוימת של ביטחון במקרה שתהיה נפילה באחד השווקים.

 

סיכונים בהשקעות נדל"ן בחו"ל

למרות היתרונות שציינו עד כה להשקעות בחו"ל יש גם סיכונים שחייבים לקחת בחשבון. הסיכון העיקרי והברור ביותר הוא המרחק הפיזי מהנכס בו אתם משקיעים. המרחק הרב גורם לכך שהשליטה שלכם בהשקעה יותר קטנה.

בנוסף ההשקעה היא במטבע זר ולכן על המשקיעים לקחת בחשבון שהרווחים יושפעו מכך, לטובה או לרעה. אך עדיין עליכם לתת על כך את תשומת הלב.

חוסר ידע הוא גורם סיכון נוסף למשקיעים בחו"ל. אם אתם חדשים בהשקעות מסוג אלו, עדיף לכם להיעזר בבעלי ניסיון על מנת להימנע מסיכונים מיותרים. עליכם לדעת את הפרוצדורות הבירוקרטיות של אותה מדינה בה את משקיעים, שכן בכל מדינה יש נהלים שונים. עליכם לזכור כי אי ידיעת החוק לא פוטרת את המשקיעים מהחובה לפעול בהתאם.

 

איך למצוא הזדמנויות להשקעה בנדל"ן בחו"ל

אם החלטתם שברצונכם להשקיע בנדל"ן בחו"ל, אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל, היום יש הרבה מאוד מקורות מידע בהם תוכלו להיעזר. מעבר לאנשי מקצוע ובנקים שתפקידם הוא ייעוץ השקעות, יש היום למשקיעים שפע של מקורות לקבלת מידע כלכלי רלוונטי, הכוללים אתרים שונים ומגזינים שונים העוסקים רק בכך. לדוגמה האתר https://investaway.co.il שהוא מגזין אינטרנטי להשקעות נדל"ן בחו"ל דרכו תוכלו למצוא אופציות להשקעות משתלמות ועדכניות.

מדד עלייה של הנכס

אולי יעניין אותך גם

איש כספים
כלכלה ופיננסי
מה זה חברת ייעוץ עסקי?

לא מעט אנשים סבורים שלהיות מנהל טוב זה משהו מולד. עם זאת, ולמרות שאכן דרושה כריזמה ולא מעט שאפתנות, בפועל יש גם כמה דברים שניתן

קרא עוד »
מסחר שוק
כלכלה ופיננסי
יועץ משכנתאות

הגיעה שעתכם לקנות דירה? נמאס לכם להיות הזוג היחיד שעדיין חי בשכירות ואתם כבר יכולים להרשות לעצמכם לרכוש נכס?   אם כך, ברור מדוע אתם

קרא עוד »
פולוסה