אם פעם בתור בעלי עסקים וראשי ארגונים המשימות שלכם הסתכמו במשימות ניהוליות בלבד, הרי שהיום המשימות האלו קיבלו תפניות וכיוונים חדשים. באופן דומה עובדים גם ניהול תקציב העסק או הארגון, שמתפלג היום בצורות קצת אחרות מאשר פעם. הדבר הזה קורה בעקבות התקדמות והתפתחות של טכנולוגיה ושל צרכים, כך שהתחרות היא גדולה וכל ארגון צריך להתאים את עצמו למה שקורה כדי לעמוד בקצב. חדשנות היום היא ערך עליון והיא צריכה להיות לחלוטין חלק מהחשיבה כשבאים לדבר על משימות או על תקציב. כדי שלא תתבלבלו ותצליחו להשתלט על הכל, קבלו 5 משימות שחובה לעשות כדי לקדם חדשנות בארגון.
לזכור כי חדשנות מתחילה מבפנים
עסקים וארגונים רבים טועים לחשוב שחדשנות היא תוצר של משהו חיצוני והדבר הוא טעות גדולה ביותר. ברגע שעסק או ארגון מסויימים נמצאים בשוק – לא משנה אם בשוק המזון, שוק האופנה, שוק התכשיטים או כל שוק אחר, אחד הדברים החשובים הוא להישאר עם היד על הדופק כל הזמן. זה נכון שהחדשנות היא תוצר של שינוי בצרכים, בביקוש, בהתפתחות ובטכנולוגיה, אבל מי שנמצא בשוק חובה עליו להיות חדשני עד כמה שניתן, כל הזמן. מי שיזניח את נושא החדשנות עלול למצוא את עצמו מהר מאוד מחוץ למירוץ.
5 משימות כדי לקדם חדשנות בארגון
משימה 1 – להבין שחדשנות הכרחית
הדבר הבסיסי ביותר הוא להבין שחדשנות היא הכרחית. ברגע שתכירו בה, כל יתר המשימות יהיו הלכה למעשה ויאפשרו לכם להתחיל ולטפס את פסגת החדשנות בארגון שלכם.
משימה 2 – חקר, חקר ועוד פעם חקר
חקרו את השוק שלכם כל הזמן ושתפו בתהליך המחקר את העובדים שלכם. משימת התחקיר היא הכרחית ומשמשת כדי לקדם חדשנות בארגון. ברגע שתדעו מה השוק מחפש ומה המתחרים מציעים, תדעו איך להתחדש בעצמכם ותוכלו לתכנן את המהלך הבא.
משימה 3 – השקיעו כספים!
אנחנו יודעים שהייתם מעדיפים לשמור כמה שיותר כסף של הארגון בצד, אבל לפעמים יש דברים ששווה להשקיע בהם, וקידום חדשנות בארגון הוא לגמרי אחד מהם. השקיעו כספים, אנרגיות וזמן לסדנאות חדשנות, פיתוח ומיקוד שלה. זה חשוב, זה הכרחי וזה בעיקר יניע אתכם קדימה.
משימה 4 – חדשנות מתחילה בעובדים
כשמדברים על משימות שחובה לעשות כדי לקדם חדשנות בארגון מדברים קודם כל על העובדים. תנו לעובדים משימה – בכל שבוע להגיע עם תובנה לגבי חדשנות. ברגע שכל המערכת תגוייס למהלך, אתם בדרך לניצחון עם הארגון שלכם. שיתוף העובדים בתהליך יצירת החדשנות, יגביר את מעורבות העובדים, יצור רעיונות חדשים וידחוף את הארגון קדימה.
משימה 5 – התייעצו עם מישהו שיודע
לא בטוחים איך להוביל לחדשנות בארגון? התייעצו עם מישהו שיודע. הכירו את יהונתן כהן – מוביל חדשנות פנים ארגונית להעלאת תפוקתם של עובדי הארגון. רוצה לדבר עם יהונתן כהן? לחץ כאן כדי לעבור לאתר.