חיפוש
חיפוש

סיבות לעשות קורס מתקדם באנגלית

העולם היום הופך גלובאלי, המשמעות של השוק המקומי או תקשורת מקומית הולכת ונעלמת, הצורך שלנו לתקשר עם כל העולם נהיה הדוק מיום ליום. אנחנו יכולים לעשות קניות באמזון, לצפות בטיק טוק או לעבוד מול סין, המשותף לכולם היא העובדה שאנחנו נאלץ לעשות את כל הפעולות הללו באנגלית. השפה האנגלית הולכת ומבססת את עצמה היום כשפה החשובה ביותר על פני כדור הארץ, זאת השפה שעושים בה עסקים, זאת השפה שכולנו מתקשרים בה, מי שלא ידע להשתמש בה, יהיה בבעיה, מי שרוצה להשתפר, זה הזמן לקחת קורס מתקדם באנגלית.

 

למה בעצם לקחת קורס?

כמה פעמים אנחנו צריכים עוד לשמוע שהתלמיד הממוצע בישראל מסיים את לימודיו ואין לו יכולת לדבר אנגלית כראוי, גם בוגרי אוניברסיטה לרוב לא מצליחים להגיע לרמת דיבור שוטפת ומספקת, הם לרוב נתקעים באנגלית האקדמאית. בדיוק בגלל הסיבות הללו קורס אנגלית הוא הפתרון הנכון והמוצלח ביותר. בקורס אנגלית ממוקד המרצים יודעים לתת את הדגש לאנגלית הנדרשת היום, היכולת לפתח שיחה בעולמות חדשים שפחות מוכרים לנו.

 

מה מקבלים בקורס הזה?

קורס מסוג זה הוא מטבעו ממוקד, על ידי מתן הכלים הבאים, נשיג את התוצאות הרצויות:

  • תמיכה מקצועית וליווי אישי בהתאם למשימות שאתה מקבל, גישה שרואה כל אחד באופן אישי ומתמקדת בחולשות של כל אחד על מנת לשפר אותן.
  • מרבית התכנים בקורס הם דינמיים וכוללים סרטונים ואמצעי המחשה שמתאימים לשיח שלנו היום ולא נשענים על טכניקות מיושנות.
  • גישה חופשית של 24/7 לאתרי הקורס כך שתוכל לתרגל בזמן ובקצב שנוחים לך, הימים בהם היינו כבולים למורה בכיתה עם לוח וגיר, כנראה כבר לא רלוונטיים.
  • מגוון אתרי תרגול שיוכלו לעזור לך לשפר את הדורש שיפור באופן שמתאים לך.

 

איזה יתרונות הקורס מעניק לי?

אנשים שמסיימים את הקורס יודעים לדווח על מספר נקודות משמעותיות שהתחזקו ביכולת שלהם, הנה כמה מהן.

  • חיזוק הביטחון העצמי, ידע הוא כוח נאמר כבר מזמן, ושליטה בשפה האנגלית היא כוח שמאפשר ביטחון עצמי בבואנו לעסוק בעולמות ההייטק למשל, השיווק והסחר אונליין ועוד.
  • אנגלית ממוקדת, בשונה מבית הספר או קריאת ספרים באנגלית, הקורס ממקד אתכם בעולמות התוכן הדרושים לכם או לכן, לכן היתרון שלו מוחשי כל כך.
  • השתלבות קלה ונוחה יותר בעולם התעסוקה של ימינו, בעולם דינמי ומשתנה שמונחים כמו רילוקיישן או עבודה היברידית גלובלית מוטמעים בחיינו, אנגלית היא כרטיס הכניסה המיידי שלך לעולם הזה.

 

לסיכום

העולם הולך ומשתנה, אם אנחנו רוצים להיות חלק ממנו אנחנו חייבים להבין לאן הוא הולך. וברור לכל שבלי אנגלית מצוינת, נשאר מאחור. אפשר ללמוד אנגלית בכל גיל ולכל מטרה, צריך מעט נחישות ולהירשם עוד היום לקורס מתאם, מכאן העולם בכף ידך.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה