חיפוש
חיפוש

ארבעת ההבדלים בין צמחיה מלאכותית לצמחיה חיה

מתכננים לבקר במשתלה בקרוב? עומדים לרכוש צמחים מלאכותיים? בין אם ככה או ככה, אתם לא תרצו לרכוש חתול בשק. אנחנו ממליצים להכיר את ההבדלים בין צמחיה מלאכותית לצמחיה חיה. המידע הבא בחסות צוות חברת דקוריישן 2000 – צמחים מלאכותיים לעסקים, בתים, דירות ומשרדים. 

 

אתר פולוסה כהרגלו מביא עבורכם את המידע החם ביותר, כולל מידע ברומו של עיצוב הבית. וכשמדברים על עיצוב בתים ודירות, מדברים על כל מיני אביזרים דקורטיביים למיניהם.

בין אלו, תוכלו למצוא גם צמחיה מלאכותית מסוגים שונים. אולי יהיה בכלל עדיף לרכוש צמחיה חיה? בואו נעמוד על ההבדלים העיקריים בין צמחיה חיה לצמחים מלאכותיים. נתחיל עם העניין של תחזוקה, גינון ומה שבין לבין. 

 

אחזקה ותחזוקת צמחיה מלאכותית VS גינון צמחיה חיה 

אין ספק, בתחרות הזאת יש לנו מנצחת רשמית: קבלו את גברת צמחיה מלאכותית.

בעוד שצמחיה חיה תצריך ממכם גינון בלתי פוסק וטיפול בצמחים, צמחיה מלאכותית תצריך ממכם אך ורק תחזוקה.

כעת, נותרת השאלה – איזה סוג של תחזוקה? 

ובכן, אתם צריכים אך ורק מטלית לניקוי אבק, אפילו לא אחת רטובה מדי.

אגב, שימו לב שישנם עצים מלאכותיים עם עלי משי, שנחשבים יחסית עדינים.

צוות המומחים של דקוריישן 2000 ממליץ על הטיפ הבא: את הסוגים האלו של צמחים מלאכותיים, לא יהיה מומלץ לשטוף בכל מקרה עם המון מים. במקרים מסוימים (תלוי בחומרי הגלם מהם עשויים הצמחים), חומרי ניקוי ומים יכולים גם לגרום לנזק בצמח. 

 

מזיקים, כינמת צמחים ושאר ירקות בלתי רצויים  

מכירים את כל אותם מזיקים ממש בלתי רצויים שנוטים להימשך לאדניות שלכם במרפסת? ובכן, אתם יכולים להגיד להם BYE BYE, כי רכשתם צמחיה מלאכותית. צמחים מלאכותיים לא ימשכו אליהם מזיקים מכל סוג, אתם נהנים מצמחים לא רק דקורטיביים, אלא גם אסתטיים ביותר. 

חשוב לזכור כי גם במקרים שבהם מזיקים נמשכים לצמח מלאכותי, יהיה קל לטפל בזה באמצעות תכשירים ייעודיים. תוכלו לרכוש בכל חנות טמבור תכשירי הרחקת מזיקים. התכשירים האלו יהיו אפקטיביים על רהיטים, צמחים מלאכותיים, שטיחים ועוד. 

 

הכיס תמיד נלקח בחשבון – מחירים של צמחיה מלאכותית VS צמחיה חיה 

אין ספק, המחירים של צמחים מלאכותיים הם עדיפים בכמה וכמה מונים על פני אלו של צמחים חיים. לא רק שהצמחים המלאכותיים יחסית זולים, הם גם נחשבים הוצאה חד פעמית.

הצמחים החיים נוטים לנבול, מה שיצריך ממכם להחליפם כל תקופה מסוימת. אם רכשתם עץ מלאכותי יוקרתי, הוא יהיה הוצאה חד פעמית שאין צורך לשחזר בעתיד. 

וכידוע לכל אדם שאי פעם ביקר במשתלה, הביקור בה מצריך עלויות לא מבוטלות בכלל.

צמחים חיים נוטים באופן כללי להיות יקרים יותר מצמחיה מלאכותית. אם אפשרי, יהיה עדיף לשאת בהוצאה חד פעמית, שזה בעצם הצמח המלאכותי. 

מתלבטים לגבי ארון אמבטיה? קראו את המאמר שיעזור לכם לבחור!

 

צמחים בבית: במקרה של הובלת דירה – קל לניוד או קשה? 

כמובן שבכל מקרה יהיה צורך להיזהר, אבל באופן כללי, צמחים חיים יהיו יותר רגישים בזמן הובלת דירה או הובלת בית פרטי.

יחד עם זאת, הובלת צמחים מלאכותיים בדרך כלל תהיה זולה יותר, מה שיספק לכם יתרון בזמן ההובלה של הבית. 

אם תצטרכו להוביל צמחים חיים, יהיה צורך גדול יותר להיזהר בזמן ההובלה.

לרוב, צמחיה מלאכותית עשויה מחומרי גלם מספיק קשיחים בכדי לשרוד מכה קלה, או בינונית. אם מדובר בצמח חי, הוא עשוי להישבר מאוד בקלות. בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה