חיפוש
חיפוש

הר הכסף – הדרך אל הכספים האבודים שלכם

לחסוך כסף מידי חודש זה משהו שכולנו מחונכים לו ויש לכך סיבה טובה. הסיבה היא שאנחנו לא באמת יכולים לדעת מה יוליד יום ואנחנו לא יודעים מתי נזדקק לסכום משמעותי של כסף מעכשיו לעכשיו. לכן זה כל כך בלתי נתפס לחשוב שיש לרבים מאיתנו חסכונות שאנחנו בכלל לא יודעים עליהם, כי איך יכול להיות שאנחנו, האנשים המודרניים שעובדים קשה, חוסכים ולא יודעים מזה? ויחד עם זאת, העובדות מדברות בעד עצמן ואנחנו רואים לא מעט אנשים שגילו בעזרת הר הכסף סכומים לא מבוטלים של כספים. למעשה הר הכסף זו היוזמה שבאה לעזור לציבור לאתר את אותם כספים ששוכבים מזה שנים ומחכים, העונים גם לשם "כספים אבודים". תוהים איך זה קורה? פשוט מאוד: אנשים פותחים חסכונות ושוכחים מזה, בוס עושה לעובדים חיסכון אבל שוכח לעדכן אותם, יש לנו כל מיני קופות גמל שלא ידענו על קיומן או שאפילו מדובר על חיסכון שעובר בירושה מההורים. מה שבטוח זה שהגיע הזמן שהכסף הזה יחזור אל בעליו, כלומר אליכם, אז למה אתם מחכים?

 

איך מתבצע הבירור?

 

האמת היא שזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם, כי כל מה שאתם צריכים זה רק לפנות אל הר הכסף. אל הר הכסף אתם פונים היום, איך לא, דרך האינטרנט, מה שאומר שהכול מאוד פשוט. מבחינת השמירה על הפרטיות שלכם אין לכם שום סיבה לחשוש, כי כל מה שצריך זה לכתוב את השם, את שם המשפחה ואת מספר תעודת הזהות. במידה והחיפוש אחר כספים אבודים אשר מעניין אתכם לעשות הוא חיפוש עבור הוריכם שנפטרו, יהיה עליכם להוסיף גם את תאריך פטירתם. החיפוש מתבצע מהר מאוד כי הר הכסף זו מערכת שמחוברת אל כל האינפורמציה החשובה בתחום הזה. זה אומר שהמערכת שואבת את המידע מכל הכיוונים האפשריים, בין אם מדובר על חברות ביטוח, בנקים ועוד. את כל המידע הזה אוספים עבור הלקוח ומציגים לו אותו בדוח בסוף התהליך. אגב, אם חשבתם לרגע שמדובר על תהליך ארוך ומייגע, כדאי שתדעו שאתם טועים, כי למעשה הר הכסף יבצע את החיפוש תוך ימי עבודה ספורים. הר הכסף והקשר שלו לחסכונות שלכם יתבהרו בין רגע.

הדרך אל הכספים

מה עושים עם כל המידע שמגיע לידכם?

 

קיבלתם את הדוח המפורט של הר הכסף ואתם תוהים מה כדאי לעשות? אם כך, לפני הכול בוודאי יעלה לכם חיוך על הפנים, כי מי לא אוהב ושמח לגלות שיש לו כסף אבוד שמחכה לו? השלב הבא יהיה לבחון את האפשרויות שעומדות בפניכם, כי זה הכסף שלכם ורק אתם תקבעו מה רצונכם. מעוניינים לפתוח חיסכון ולהשקיע בו את הכסף? רוצים אולי לעשות תיק מניות בבורסה? או שאולי אתם רוצים לקחת את כל הכסף הזה ולצאת לטיול מסביב לעולם? כמובן שכל אחד מאיתנו יגלה סכומים אחרים של כספים אך מה שבטוח, זה ששווה לעשות את הבירור הזה. הר הכסף זו יוזמה שלא במקרה כל כך הרבה אנשים משתמשים בה, כי מה יכול להיות משמח יותר מאשר לדעת שמגיעים לכם כספים? בדרך כלל כאשר מדובר על חסכונות של ההורים שנפטרו הסכומים הם עוד יותר גדולים כי מדובר על שנים של חיסכון. זה אומר שבבת אחת יעבור לחשבון הבנק שלכם סכום לא מבוטל של כסף שהוא למעשה עוד חלק מהירושה שההורים השאירו לכם. אין ספק שלגלות שמחכים לכם כספים רבים זה תענוג גדול ואתם כבר תמצאו מה לעשות עם הכסף האבוד הזה שחזר לבעליו.

 

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה