חיפוש
חיפוש

להנות מחופשת הקיץ עם מתנפחים להשכרה

חופשת הקיץ הארוכה מתקרבת אלינו בצעדי ענק. הילדים בחופשה ממסגרות הלימוד השונות, ואנו כהורים או כגורמים חינוכיים מחפשים כיצד להנעים את זמנם בצורה הטובה והיעילה ביותר. בעמוד הקרוב נבחן את עולם המתנפחים – ונבין מדוע מדובר בתחום כה מבוקש.

עולם המתנפחים

מתנפחים ידועים בתור אחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר על ידי ילדים. מעבר להנאה הרבה שהיא מספקת להם, מדובר בדרך מצוינת שבאמצעותה אנו יכולים לשפר יכולות גופניות, מוטוריות ואישיות אצל הילד. כל פעילות המתנפחים דורשת מהילד להפעיל שרירים וחלקים בגוף שהוא לא בהכרח מפעיל לאורך כל השנה – בין אם מדובר בקפיצות במתקנים השונים, בין אם מדובר בהפעלת שרירי הליבה ובין אם מדובר בהפעלת שרירי הרגליים בכל מתקן שהוא. מעבר להפעלת השרירים השונים בגוף הילד, מדובר גם בהפעלת יצירתיות לצורך מעבר המתקנים. למעשה, מעבר להנאה המרובה שהילד סופג מכל עולם המתנפחים, הוא גם זוכה באופן לא מודע לשיפור ניכר ומשמעותי בכל התחום הגופני והמוטורי.

מתנפח מים

מתי נבחר להשתמש במתנפחים?

מתנפחים להשכרה יכולים לבוא לידי ביטוי במגוון מקומות או אירועים: בין אם מדובר במסיבת יום הולדת של אחד הילדים, בין אם מדובר בחוג במסגרת גן הילדים או אם מדובר בפעילות סוף שנה של כיתה ג'. היופי והגמישות הרבה שיש בכל עולם התוכן הזה שנקרא מתנפחים להשכרה, היא זו שהופכת את התחום לכה מבוקש. כאשר אנו משלבים את התחום הזה עם עונת הקיץ וחופשת הקיץ הקרובה מתמיד- מדובר בשילוב מנצח שלא משאיר הרבה מקום לספקות.

בין היתרונות השונים שיש לתחום המתנפחים, תוכלו למצוא ראשית את המגוון העצום שיש לבחירתכם. באתר עידנ'ס, אתר שמתמחה בתחום המתנפחים ובכל עולם האירועים, תוכלו למצוא את כלל סוגי המתנפחים השונים: החל ממתקנים שמתאימים לילדים בגילאים קטנים (גילאי 0 עד 4), ומנגד תוכלו למצוא מתקנים שמתאימים לילדים בגילאים גדולים יותר (גילאי 8 עד 12). כמו כן, תוכלו להשתמש ולהשכיר ערכות מובנות מראש שמיועדות לאירועים השונים.

יתרון נוסף וחשוב ביותר הוא המחיר האטרקטיבי. כאשר אנו מדברים על עולם האטרקציות לילדים, במיוחד בתקופת החופשים (שבה רוב בעלי העסק נוטים להעלות מחירים ולדרוש מחירים שהם לעיתים לא שפויים), מדובר בתחום שעלול לעלות לנו לא מעט כסף. אתר עידנ'ס, חברה שמתמחה בתחום השכרת הציוד לאירועים ובפרט בתחום השכרת המתנפחים, מציעה שירות מתנפחים במחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס. היתרון המשמעותי ביותר הוא שאתם קובעים לעצמכם כמה אתם רוצים לשלם. למה הכוונה? בהנחה והקצבתם סכום של 1000 שקלים לטובת מתנפחים להשכרה – תוכלו לבחור את סוג המתנפחים שאתם רוצים בהתאם לתקציב שלכם (יש אפשרות לבחור כל מתקן בפני עצמו- בהתאם לדרישות שלכם ובהתאם למחיר שאתם מעוניינים לשלם עבורו.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה