חיפוש
חיפוש

למה כדאי לכם לשקול מיחזור משכנתא?

ייתכן ובתקופה שבה לקחתם את המשכנתא שלכם, הנחתם שמדובר בהלוואה בתנאים מעולים שמתאימה לכם בצורה הכי טובה שאפשר. אבל השנים חלפו ועמן השתנה ההרכב המשפחתי ומספר בני הבית, ההוצאות וההכנסות המתרחשות בחשבון הבנק, ובטח גם אתם בעצמכם והדרך שבה אתם רואים את ההתמודדות הנכונה עם האתגרים הפיננסיים שלפניכם. מיחזור משכנתא יכול להועיל מאוד במקרים מסוימים, ושווה לבחון האם זה יהיה הפתרון שישדרג לכם את החיים, אז למה אתם מחכים? דברו עם המומחים של שקוף עוד היום!

דברים שכדאי לקחת בחשבון

החלטנו להראות לכם מהם הדברים שכדאי לקחת בחשבון לפני מחזור משכנתא. ראשית כל חשוב להבין – המטרה של מיחזור המשכנתא הינו לעשות שינוי מהותי בהוצאה חודשית קבועה, המלווה אתכם כבר שנים. במידה ועל אף הזמן שחלף לא השתנו אצלכם דברים משמעותיים, כדאי להישאר כנראה עם המסלול הקיים ולא להחליפו. מצב זה כאמור הינו נדיר למדי, כיוון שאין כמעט מי שחתם על משכנתא בגיל עשרים ומשהו, ולא מתחרט על חלקים מן המסלול שלה כאשר הוא כבר בן ארבעים פלוס.

כדאי לקחת בחשבון כי עבור ביצוע של מיחזור משכנתא תצטרכו לשלם עמלות לא נמוכות, אבל במידה ותעשו את הפעולה לאחר התייעצות עם מומחה בתחום, ותבינו מהו המסלול הנכון ביותר עבורכם – תיווכחו כי ה"השקעה" בדמותה של תשלום העמלה, שווה את זה ותוביל אתכם לרווחה כלכלית ולתשלום הרבה יותר נוח מדי חודש.

לשקול מיחזור משכנתא

איך ממחזרים משכנתא?

בכדי למחזר משכנתא צריך להבין לעומק במה תלוי תמהיל התשלומים הנוכחי שעמו אתם מתמודדים: האם התשלום צמוד למדד? לריבית למשכנתאות? האם זו משכנתא בריבית קבועה? תתפלאו לדעת כי הרבה מאוד לקוחות שקיבלו משכנתא לפני שנים רבות, כלל אינם יודעים לעומק על מה הם חתמו, ולא מבינים עד כמה שינוי קל במסלול של ההלוואה – עשוי להביא לשינויים גדולים בהתמודדות החודשית עם הפירעון שלה. מיחזור משכנתא זהו את השוק זה עשוי להועיל לכם כאמור, אך מוטב להבין מהי הדרך הנכונה "לעצב" את המשכנתא החדשה, על מנת ש"תעשה את העבודה" בשבילכם.

מומלץ להיעזר במקצוענים בתחום, ולפנות לסיוע של עורך דין המתמחה במשכנתאות או רואה חשבון, הבקיאים בעניינים אלו ויוכלו לייעץ לכם מניסיונם, בכדי לבנות מסלול משכנתא אידיאלי עבורכם וכך תגיעו לפגישה בבנק כאשר אתם מוכנים בצורה המיטבית.

 

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה