חיפוש
חיפוש

עורך דין מיסים והדרך שלו לעזור לכם

עבור רוב האנשים אין דבר מלחיץ יותר מאשר להתחיל לקבל מכתבים מרשויות המיסים אשר מדברים על כך שאנחנו חייבים כספים. זה לא משנה אם מדובר על מס הכנסה שלא שילמנו או על מע"מ שמבחינת רשויות המיסים העלמנו ועכשיו הם מצפים שנבצע הליך גילוי מרצון, כי בכל מקרה צריך לעשות משהו בנידון. יש תקופה מסוימת שבה תוכלו לטמון את הראש בחול ולהעמיד פנים שהבעיה כאילו אינה קיימת, אך בפועל כולנו יודעים שזה לא באמת הפתרון. בפועל, במוקדם או במאוחר, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהחליט מה אתם עושים בנידון. זה לא משנה איזה סוג של עבירת מיסים עברתם או עד כמה היא חמורה, כי בכל מקרה יש לא מעט דרכים להתמודד עם העניין. משמעות הדברים היא שאם תפנו עוד היום לעורך דין מיסים שיוכל לעזור לכם, תוכלו להתחיל לבנות כבר עכשיו את האסטרטגיה שלכם להתמודד עם המצב, אז למה אתם מחכים?

מיסים

מה חשוב להביא לפגישה שלכם עם עוה"ד?

 

חשוב שתבינו שעורך הדין הוא האדם שלו אתם כן חייבים לספר איך התנהלו הדברים ואיך הכול קרה בפועל. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שהסיכויים שלכם לצאת ללא עונש יהיו גדולים יותר, כדאי שתבחרו לכם עוד היום עורך דין מיסים, תקבעו איתו פגישה ותיתנו לו את כל המידע הדרוש לו. ככל שלעוה"ד שלכם יהיה יותר מידע כך הוא יוכל לבנות את קו ההגנה שלכם טוב יותר, אז למה שתדחו את העניין? יש הרבה אנשים שחושבים שעורך הדין שלהם עתיד לשפוט אותם בפגישה איתו ולכן הם מסתירים ממנו מידע. עם זאת, חשוב שתעצרו ושתבינו: עוה"ד נמצא בצד שלכם והוא צריך לעשות הכול כדי לעזור לכם. לכן יש משמעות לכנות שבה תנהגו איתו ובפירוש לא כדאי שתסתירו ממנו מידע שיכול להיות רלוונטי להמשך הדרך.

 

כמה עולה שירות כזה מעורך דין מומחה?

 

כמובן שלכל עורכי הדין שעוסקים בתחום המיסים יש תעריפים שונים, כי הרי כל אחד מהם מנהל עסק עצמאי ויכול לגבות איזה מחירים שנראים לו. עם זאת, בסופו של דבר חשוב לזכור שלא תמיד כאשר מישהו נותן לכם שירות יקר יותר זה גם אומר שהוא יגן עליכם בבית המשפט בצורה יותר מקצועית. לכן, רגע לפני שאתם מתנדבים לשלם לעוה"ד כל סכום שהוא ידרוש מכם, אנחנו מציעים לכם לעשות בירור ובדיקה מעמיקה. האם המחיר שאותו גובה עוה"ד סביר? הגיוני? ממוצע, פחות או יותר, ביחס לשאר האפשרויות? כמו כן, כדאי גם לבדוק מהם תנאי התשלום והאם אתם חייבים לשלם הכול מראש או לא. בצורה כזאת תוכלו לדעת שאתם בוחרים נכונה גם מבחינת ההוצאה הכלכלית הצפויה לכם כי חבל שתיכנסו לעוד הסתבכות כלכלית שלא תדעו איך לעמוד בה בהמשך הדרך.

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה