חיפוש
חיפוש

שפשוף נעים: כך תארזו תיק לטירונות בצורה נכונה

ליום הטירונות הראשון שלכם תצטרכו לקחת רק כמה דברים בסיסיים כשאתם יוצאים אל תחנת הגיוס הקרובה לביתכם. במקרים רבים החייל המגייס שלכם ייתן לכם רשימה של מה שאתם חייבים לקחת ומה אתם בהחלט לא צריכים לארוז. ההכשרה הבסיסית במהלך הטירונות  היא ההזדמנות הראשונה שלכם לבצע הזמנות של ציוד, אז קראו את הפריטים הכוללים בחבילת הגיוס שלכם בעיון וארזו רק את מה שרשום. אבל אם עדיין יש לכם ספק לגבי מה שארזתם לטירונות, תמיד מומלץ להיכנס ולבחון מה חנויות מקוונות יכולות להציע לכם.

 

החנות של טקטיקל זון

רק בחנות המקוונת של טקטיקל זון תוכלו למצוא את כל מה שדרוש לכם על מנת להגיע מוכנים כבר ליום הראשון של הטירונות. מצוידים בכל פריט עזר שיכול לשפר את מהלך הטירונות שלכם ולסייע לכם על מנת לוודא שאתם מצליחים להפיק את המיטב מהיכולות הפיסיות והמנטאליות שלכם.

כל זאת בחנות המקוונת החמה ביותר ברשת הישראלית לציוד לחיילים. בליווי ערכות גיוס המכילות את כל הפריטים שיהפכו את הגיוס שלכם לנוח יותר, בליווי הציוד הדרוש להצליח במשימה.

לארוז תיק

הבית של החיילים

טקטיקל זון היא חנות לחיילים שמכילה כל מה שהחייל הישראלי יכול להצטרך אליו במהלך השירות הצבאי, עם דגש על הטירונות והצרכים הספציפיים שעלולים לצוץ במהלך הטירונות של חיילים. תוך כדי התמחות והתמקדות בדברים הדרושים לחיילים המתגייסים לכל חייל בצבא ההגנה לישראל. תוך כדי התחשבות בצורך של חיילים טריים במעטפת הדרושה של ציוד נלווה חיוני למהלך השירות ומהלך הטירונות בפרט. ציוד הכולל:
– סט גרביים תרמיות
– תג איתור מזוודה
– מנעולים
– מגבת
– סל כביסה
– חוגרון
– חוטים לקשירה
כל זאת על מנת לספק לכם את המעטפת היסודית ביותר שתשמש אתכם באופן הטוב ביותר במהלך הטירונות.

 

מה להביא?

למרות שלכל שירות עשויות להיות דרישות שונות לגבי מה להביא איתכם כשאתם מתחילים הכשרה בסיסית, כולם כוללים בדרך כלל:

לארוז תיק

הלבשה

אתם תזדקקו לבגדים נינוחים ונוחים. הביאו גם תחתונים לבנים, גרביים ספורטיביות באורך השוק (גם לבנים), זוג נעליים נוחות או נעלי ריצה ומשקפי ראייה. מלבד פריטים אלו, מתגייסות זקוקות גם לחזיות ספורט, חזיות רגילות, אלסטיות לשיער התואמות את צבע השיער שלהן ופריטי היגיינה נשיים.

 

מנעול משולב או מנעול רגיל

נדרש מנעול אחד, או מנעול קומבינציה או מנעול עם שני מפתחות. אתה יכול לקנות מנעולים נוספים בבורסה אם תצטרך אותם מאוחר יותר.

 

מוצרי רחצה

מוצרי טיפוח נדרשים כוללים מברשת שיניים עם נרתיק, מברשת שיער או מסרק, מטלית ומגבת אחת, נעלי מקלחת (כפכפים), משחת שיניים, חוט דנטאלי, שמפו, סבון ונרתיק סבון, סכין גילוח חד פעמי או סכין גילוח בטיחותי עם להבים קרם גילוח (לא חובה לנשים).

לארוז תיק

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה