חיפוש
חיפוש

11 דברים שניתן לעשות עם תוכנת אוטוקאד

חשבתם שלמדתם כבר מספיק ואתם יודעים הכל על אוטוקאד? תתפלאו לשמוע, אבל תוכנת השרטוט האמריקאית הזו, לתכנון וייצור בעזרת מחשב, לא מפסיקה להתעדכן ולהציע אופציות שימוש חדשות לנוחיות המשתמשים. אוטוקאד הינה התוכנה המרכזית של עולם השרטוט והיא משמשת לתחומים של אדריכלות, הנדסת מכונות והנדסה אזרחית. מעוניינים לדעת אילו עוד דברים ניתן לעשות עם תוכנת אוטוקאד? קראו הלאה.

 

11 פיצ'רים מרכזיים של אוטוקאד מהגרסה העדכנית

גרסת התוכנה החדשה ביותר של אוטוקאד מציגה מספר רב של כלים, פיצ'רים ויכולות מתקדמות בשרטוט ובכל הנלווה לו. באמצעות התוכנה תוכלו לשתף תצוגות תכנון, לבחור אובייקטים, לייבא קובץ PDF ועוד. בואו ללמוד על הדרך הנכונה לתכנון הפרויקט הבא שלכם, באמצעות אוטוקאד.

 

Drawing History

מעוניינים לבחון את ההתקדמות בתכנון שלכם? אם אתם עובדים עם שירותי OneDrive, Dropbox, Box בענן, תוכלו להשתמש בכלי זה כדי לראות את הגרסאות הקודמות בתכנון.

 

Blocks palette

לוח בלוקים חדש זה, בגרסה המעודכנת של התוכנה, מאפשר גישה מכל מקום אל הבלוקים: מהמחשב שלכם, מהענן ומתוך השרטוט.

 

Purge

בגרסה החדשה ישנה תצוגה מקדימה , המאפשרת להבחין בצורה מסודרת בבלוקים הניתנים לניקוי. מעוניינים לנקות את הקובץ מאובייקטים לא רלוונטיים? כעת תוכלו לעשות זאת בנוחות רבה יותר.

 

Save to web and mobile

מעוניינים בשמירה אפקטיבית של קבצי השרטוטים שלכם, בכל מהלך העבודה ולאחריה? מעכשיו ניתן לשמור את החומר בענן מכל מכשיר: מהנייד או מהדפדפן, בחרו באופציה הנוחה לכם.

 

סרט-Ribbon

באמצעות הסרט, ביכולתכם להיכנס בכל רגע נתון לכלים המועדפים עליכם, בנגישות ובנוחות מקסימלית. כך ממקסמים עבודה בזמן אמת.

 

אחיזת אובייקטים- Object grips

מעוניינים לתכנן מחדש, לשנות או להזיז גיאומטריה, באמצעות כלי זה זה קל מתמיד. מערכת האחיזה של אוטוקאד מאפשרת לכם שליטה נרחבת במערכת הגיאומטרית על המסך.

 

שיתוף תצוגות תכנון

מעוניינים לשתף תצוגות תכנון באופן מאובטח? אוטוקאד מציעה כלי שיתופי חדשני המאפשר לכם שיתופן של תצוגות תכנון בדפדפן האינטרנט.

 

בחירת אובייקט

כדי שלא תצטרכו להתייגע בבחירת אובייקטים פעמים רבות, כלי בחירת אובייקט של אוטוקאד מאפשר את הישארותם של אובייקטים נבחרים בתוך ערכת הבחירה, גם לאחר שבוצע בהם זום או אם הוזזו ממקומם.

 

טקסט ל-Mtext

באמצעות כלי זה תוכלו בקלות להמיר לאלמנט Mtext יחיד, שילובים של טקסט ו-Mtext.

 

לוחות כלים

כלי תוכנה זה מאפשר לכם גישה נוחה וקלה לכלים ולתכנים היותר שימושיים בעבודתכם, כלי זה מובנה להתאמה אישית.

 

חלון פיקוד

תוכלו לשלוט בפקודות המערכת על ידי מתן של הנחיות מהירות בשורת הפקודה באמצעות פעולות פשוטות.

 

הכלים של אוטוקאד – בידיים שלכם

אוטוקאד אינה תוכנה מורכבת לשימוש, וככל שעובר הזמן היא משתכללת ומציגה ביצועים חדשים המסייעים במקסום עבודות התכנון והשרטוט. מוזמנים ללמוד את התוכנה ולבנות באמצעותה דברים גדולים באמת.

בנייה בתוכנת Autocad

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה