חיפוש
חיפוש

פעלולים מרשימים שאפשר לעשות עם סקטבורד

סקייטבורד הוא הכלי המגניב ביותר. כל נער או נערה שרוצים לקחת את עצמם לקצה ולעשות פעלולים משוגעים מתנסים בנסיעה על סקייטבורד, אבל לא כולם מצליחים.

למה? האמת היא שזה לא כל כך קל, בלשון המעטה.

הסקייטבורד לא נותן הרבה יציבות בפני עצמו וזה יוצר את האתגר, אבל גם את ההזדמנויות לאלפי פעלולים.

כיוון שהכלי הוא מאוד מינימלי וקטן, ניתן לעשות איתו תרגילים מרוכבים שאי אפשר לעשות עם כלים גדולים יותר, כמו מכונית למשל.

בטוח לא ראיתם משהו שמתהפך עם המכונית שלו באוויר כי היא כבדה מדי, אבל עם סקייטבורד זה אפשרי.

רוצים להכיר פעלולים חדשים? רוצים להתנסות בספורט אקסטרים מטורף? המשיכו לקרוא!

 

פעלולים מרשימים

  1. "קיקפליפ" – קיק זה לבעוט באנגלית ופליפ זה להתהפך באנגלית. בתרגיל זה נותנים בעיטה קטנה בדרגש העץ שגורמת לו לעשות סיבוב של 360 מעלות ולהתהפך חזרה למדרכה, וכזה מתהפך הרוכב חוזר לעמוד עליו. בזמן שהסקייטבורד התהפך הרוכב נמצא באוויר וממתין לרגע הנכון.
  2. "מניואל" – נסיעה על שני הגלגלים האחוריים או הקדמיים בלבד.
  3. " נו – קומפליי" – תרגיל ישן שהומצא לכבוד הסקייטבורד. בתרגיל זה הגולש נותן מכה והסקייטבורד עולה גבוה, לפני שהוא מספיק לרדת למדרכה הגולש עומד עליו באוויר ומנחית אותו מטה. אפשר לשלב "קיקפליפ באמצע התרגיל.
  4. "מעצור רגל" – בתרגיל זה הגולש מכניס את הרגל מתחת לדרגש העץ בזמן הגלישה, ועם רגל זו הוא הופך את הסקייטבורד. לאחר שהסקייטבורד מגיע חזרה לרצפה הגולש נעמד עליו וממשיך לנוע.
  5. נסיעה על הסקייטבורד במצב של עמידת ידיים, כלומר הידיים על הסקייטבורד והרגליים כלפי מעלה.
  6. סיבוב של הסקייטבורד כמו מחוגה כשהרוכב נשאר עליו יציב. הסיבוב נעשה על אחד הגלגלים האחוריים, תלוי אם הסיבוב לכיוון הגב או לכיוון הבטן.
  7. קפיצה מעל מכשולים בדרך – גרם מדרגות, גבעה קטנה ועוד. בזמן הקפיצה הסקייטבורד נע באוויר במהירות קדימה ועוקף את המכשול. בזמן זה הרוכב נמצא עליו ומחזיק את עצמו באוויר על ידי קפיצה ראשונית גדולה.

 

כללי בטיחות חשובים

אל תתנו לילדים שלכם לנסות לבצע תרגילי סקייטבורד מאתגרים או לנסוע במסלולי סקייטבורד מאתגרים, אם הם לא מקצוענים. ספורט יכול להיות מאוד מסוכן אם לא משתמשים בהגיון ובחוקי זהירות בסיסיים. כמו כן, גם אם הילד שלכם מקצועי מאוד דאגו שייחבש קסדה ומגני ברכיים.

 

לסיכום

סקייטבורד הוא כלי מדהים ביותר, אפשר לעשות איתו פעלולים שנראים לא מציאותיים. כדאי שתקנו סקייטבורד איכותי כדי שיהיה יציב יותר, יפה יותר ויישמר לאורך זמן. הנסיעה בסקייטבורד שוחקת אותו לכן חשוב שהוא יהיה חזק. בנוסף, היזהרו בזמן הפעלולים ושמרו על עצמכם, זה יותר חשוב מהספורט. מחפשים חנות טובה שמוכרת סקייטבורדים? היכנסו לאתר.

 

תרגיל קל

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה