חיפוש
חיפוש

יצאנו לבדוק: בזק בינלאומי, הוט, סלקום או פרטנר?

החברה שלנו עברה לאחרונה למשרדים חדשים ואנחנו קיבלנו על עצמנו את התפקיד החשוב (כמעט ביותר) בכל המעבר – בירור אודות חבילת האינטרנט המשתלמת ביותר.

בגלל שידענו שמדובר בעניין חשוב, שכן, האינטרנט מחזיק את המשרד כולו, ישבנו עם מומחית בתחום וביקשנו ממנה להתלוות אלינו לסבב שיחות שערכנו עם לקוחות של החברות השונות.

במהלך שיחות אלו, ביררנו את המחירים, המהירויות, החבילות ומה לא, כדי שנוכל לחזור בסופו של דבר למשרד ולהודיע מהי החברה הנבחרת.

רוצים לדעת במי בחרנו? כדאי שתקראו את השורות הבאות:

 

מהם הפרמטרים שבדקנו?

כדי לדעת את הפרטים החשובים ביותר על כל חברה, כתבנו לעצמנו 3 פרמטרים שהחלטנו לבדוק אותם לעומק. הפרמטרים הללו יאפשרו לנו לבחור בהמשך את החברה המתאימה ביותר. אתם לא טועים, בפסקת הפתיחה ציינו בפניכם את חלק מהפרמטרים. כעת, אנחנו נרחיב בפניכם את כל הפרמטרים שנלקחו בחשבון (בסיועה של מומחית האינטרנט שלנו כמובן):

  • אבטחה

כשאנחנו משתמשים בשירותי אינטרנט, אנחנו רוצים להיות בטוחים שהמידע שלנו נמצא בידיים טובות. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מגלה שפרצו לו למחשב דרך הרשת. לכן, ביררנו מהן יכולות האבטחה של כל חברה.

 

  • ליווי צמוד ותמיכה טכנית זמינה

אחד הדברים שיכולים לתסכל כל לקוח זה שירות לקוחות גרוע. לכן, ביקשנו לשמוע לפרטי פרטים את כל המידע שיש ללקוחות על החברות השונות (זמן המתנה לשיחה, שעות מענה ועוד)

 

  • קו אינטרנט יציב ומהיר שמבטיח תקשורת איכותית

גלישה באינטרנט צריכה להיות נוחה, נגישה ומהירה. לכן, בדקנו גם את הפרטים הללו כדי לבדוק מיהן החברות שמאפשרות תקשורת איכותית.

 

מה הממצאים שלנו?

כידוע, ביררנו מידע אודות החברות הבאות: בזק בינלאומי, הוט, סלקום או פרטנר. שאלנו את הלקוחות השונים אם יש להם המלצה על ספקית אינטרנט מומלצת ואנחנו מוכרחים להודות שהופתענו לשמוע מכולם בעיקר תלונות וטענות. ערכנו בירור מסודר לפי הפרמטרים שנכתבו לעיל וגילינו שלכל חברה יש מינוסים ופלוסים. בזמן שיש חברה שמציעה שירות לקוחות טוב וזמין, חברה אחרת גורמת ללקוחותיה לסבול מניתוקים ומקו אינטרנט מקרטע. לעומת זאת, חברה אחת שמציעה קו אינטרנט מהיר ויציב אינה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירות לקוחות סביר.

 

מה המסקנות שלנו מהמחקר הקטן שערכנו?

המסקנות שלנו מאוד ברורות. בחרנו להתבטא במשפט שדודה אורית תמיד אומרת לנו (ולכל הרווקים במשפחה) בכל הנוגע למציאת בן זוג: "אין דבר כזה מושלם". מסתבר שבכל חברה שבדקנו יש יתרונות וחסרונות. אנחנו מודים שהיה לנו מאוד קשה למצוא לקוח אחד שאמר שהוא מקבל שירותי אינטרנט מעולים. הרוב מצאו כמה יתרונות וכמה חסרונות, בזמן שהיו כמה שמצאו אך ורק חסרונות.

לסיכום, אין דבר כזה אינטרנט מושלם. תכינו את עצמכם נפשית כי אתם צפויים למצוא את עצמכם לא מרוצים ב-100% מהאינטרנט שלכם.

קווי קליטה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה